fbpx
לוגו דורית סינגר

קשה לצמצם עבודה של שבועות וחודשים לכדי כמה תמונות, אז הוספתי כמה מילים.

יפה צוקרמן

אפיון שפה | אפיון אתר | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | חווית משתמש.

האתר של יפה צוקרמן היה חוויה כיפית ומעשירה. עם הבנייה של האתר צללנו בעצמנו לעולם המיניות הבריאה וניסינו להעביר את האופי של העסק הוותיק של יפה צוקרמן יחד עם עקרונות של חווית משתמש ושיפור אחוזי המרה,

למכור מהבטן

אפיון שפה | אפיון אתר | צילומים | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | חווית משתמש.

הפרויקט של “למכור מהבטן” היה פרויקט מאתגר ומהנה. אם נתקלתם פעם בפרסומים של יאנה רייזמן הבנתם כנראה שמדובר באישיות מטורפת עם כל כך הרבה ידע, אופי ו-say, ורצינו לבנות לה את האתר שידבר אותה בדיוק.

אשרת שחר

אפיון שפה | אפיון אתר | צילומים | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | חווית משתמש.

האתר של WeSchool היה חוויה מהנה מאוד, החל מימי צילומים במרחבי למידה מעוצבים ועד לשיחות עומק עם אשרת שחר כדי להבין את המהות של העסק. פרויקט מרתק שכולו טוב.

קליקה

אפיון שפה | אפיון אתר | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | חווית משתמש | בניית ממשק

עידו בר ואיתמר לרנר הגיעו אלינו עם חברת טיולים, שהם רצו לבנות עבורה אתר שדרכו הקהילה שלהם תוכל להזמין טיולים וחברות יוכלו לראות את מה שיש להם להציע. הייתה עבודה ארוכה כדי להגיע לתוצר המדויק שרצינו, עם פלואו טוב, שפה עיצובית שמדברת את הערכים שלהם, וכמובן, אתר שממיר ומצליח להפוך מתעניינים לרוכשים.

שחר סבן

אפיון שפה | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | צילומים | חווית משתמש.

כשנכנסים לתחומים תחרותיים מאוד, האתגר הוא ליצור אתר שמצליח לשקף את הייחודיות של בעל העסק. הגישה של שחר פשוט מדהימה בעיני, והמילים המדויקות, יחד עם הצילומים והעיצוב, פשוט זרמו לנו כל כך בקלות והצליחו לבטא בדיוק את הייחודיות, הערכים והחזון של העסק של שחר.

מעיין שתית

אפיון שפה | בניית שפה עיצובית | לוגו | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | צילומים | סטוריטלינג | חווית משתמש.

הפרויקט המדהים של מעיין הוא אחד הפרויקטים שהצוות שלי ואני הכי נהננו לעבוד עליהם. השילוב הכל כך חזק עם עולם התכשיטים, ביחד עם העומק של העולם הטיפולי, נתנו פה הזדמנות ליצור משהו אחר. החל מבחירת הדוגמניות, וכלה באחרון הפסיקים שבאתר – הכל היה מחושב ומדויק לפי העסק של מעיין.

אלבום סיפור

אפיון שפה | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | סטוריטלינג | חווית משתמש.

הפרויקט של “אלבום סיפור” היה פרויקט מדהים. למרות שיש לי קופירייטר מוכשר בטירוף, הפרויקט הזה דגדג לי באצבעות ורציתי לעבוד עליו בעצמי. יצרנו באתר הזה שפה ייחודית, שהיא צעירה וכיפית, אבל עם חווית משתמש גבוהה, כדי ליצור ללקוחות של “אלבום סיפור” וודאות בתחום לא מוכר.

בניית שפה עיצובית | בניית אתר | עריכת תוכן

את עתליה פגשתי בתזמון מושלם: בהריון מתקדם. כל המהות של העסק שלה כל כך דיבר אלי, והערכים שלה: הפשטות, המינימליזם, אבל מצד שני איכות בלתי מתפשרת, דיברו אלי כל כך. בנינו את האתר של עתליה יחד איתה, ויצרנו אתר שמדבר בדיוק את הערכים ואת החזון שלה: פשטות, מינימליזם ואיכות.

סוכרת בשליטה

אפיון שפה | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג | מיקרו-קופי | קהילה | איסוף עדויות | שיווק אורגני | קמפיינים ממומנים.

למרות שהתלבטתי בהתחלה אם לקחת את הפרויקט של “סוכרת בשליטה”, כיוון שאני בדרך כלל לא עובדת עם עסקים שקשורים לעולם ההרזיה, גיליתי מאחורי העסק “אני מאמין” כל כך חזק ובולט, שהראה לי איך אפשר לעזור לאנשים להיות בריאים יותר, ועדיין להיות בודי-פוזיטיב וליצור מיקוד פנימי חזק אצל הלקוחות שלהם. יצרנו שפה שלמה סביב הערכים של העסק, שמתאים בדיוק לקהל היעד שלהם.

אפיון שפה | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | סטוריטלינג.

את האתר של “אלזס שרקוטרי” בניתי ממש ביחד עם המנהלת של העסק, דפנה הרץ. יחד דייקנו את השפה הרצויה לאתר, והגענו לדקויות שהפכו את האתר למדהים. האתר, אגב, מגלגל מכירות באלפי שקלים בכל יום.

אבאדה קפואירה חיפה

בניית אתר | קופירייטינג.

הפרויקט של “אבאדה קפואירה חיפה” הוא פרויקט קרוב לליבי. אני מתאמנת בשנה האחרונה בקבוצת הקפואירה של חיפה, ואני מכירה מקרוב את הערכים של הקבוצה והסיפור שלה. היה מעניין מאוד לבנות עבורם אתר ולהביא לידי ביטוי את הערכים שעל פיהם אנחנו מתאמנים ומשחקים.

אפיון שפה | בניית שפה עיצובית | בניית אתר | קופירייטינג.

הפרויקט של “מאחורי ההר” היה פרויקט ממש מעניין. פגשתי זוג חברים שפשוט אוהבים את הטבע ורוצים לחלוק את האהבה הזאת עם אנשים אחרים. מתוך האהבה הזאת יצא אתר נפלא שכולו מדבר ושפה מקרבת.

מה הלאה?

ועוד מילים זה תמיד טוב

הרבה אנשים פנו אלי בחודשים האחרונים עם שאלות לגבי השיווק האורגני שלי, והחלטתי להקדיש זמן השבוע כדי לספר תשע תובנות משנה של שיווק אורגני.
מה זה בדיוק ליד מגנט, איך הוא גורם לקהל שלנו להרגיש, האם הוא באמת עובד, והכי חשוב - מה החלופות אליו ואיך עושים את זה נכון?
מותג אירופאי שמגלגל בכל חודש מחזורים של מאות אלפי דולרים רק מאתר האיקומרס. וכן, המותג מוכר פיג'מות ב-200 דולר. בואו לקרוא איך הוא עשה זאת.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שבנייה נכונה של אתר היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט יזמי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון