fbpx

ניהול שיווקי למותגי איקומרס

איקומרס הוא מודל עסקי מעניין. לרוב הוא מינימליסטי מאוד (מותג שעושה מליונים בחודש יכול להחזיק רק עשרה אנשי צוות), ומהצד השני – דרושה בו התמקצעות כדי לעשות אותו נכון, יעיל, והכי חשוב: רווחי!

 בזכות הידע והניסיון שיש לנו, אנחנו עושים למותגים ניהול שיווקי מלא, שזה במילים אחרות קצת כמו להיות CMO באאוטסורסינג. זה תהליך הדגל שלנו ואנחנו גאים להציג את התוצאות שהבאנו למותגים שרצים איתנו.

עם מה יוצאים מהתהליך?

אסטרטגיה שיווקית

אם הרגשתם עד עכשיו שהמותג הולך בסך הכל בסדר, אבל מרגיש שהשיווק שלכם מתגלגל, ואין לו עמוד שדרה יציב שאומר בדיוק מה צריך לעשות ואיך, זה כנראה אומר שרצתם בלי אסטרטגיה.

אנחנו יודעים להבין בדיוק מה הבידול של המותג, איך לתקשר את זה החוצה ואיך להגיע לכל הקהל הרלוונטי לנו בצורה הכי יעילה.

הוצאה לפועל של כל המערך השיווקי

אסטרטגיה על הנייר היא דבר מאוד חשוב, אבל יותר חשוב מזה זה באמת להוציא אותה לפועל.

בגלל כל הניסיון שלנו בעולם האיקומרס אנחנו יודעים לנהל פרויקטים שיווקיים מקצה לקצה ביעילות ובמקצועיות. כל פרויקט אצלנו יוצא לפועל בדדליין המדויק שלו וברמה המוקפדת שלנו.

גדילה משמעותית במחזורי המכירות תוך ארבעה חודשים

אחרי עבודה עם מעל ל-100 מותגי איקומרס (ושני מותגים משלנו), יצרנו לעצמנו workflow בשיטת איתור צוואר בקבוק. או במילים אחרות, אנחנו יודעים לעבוד יעיל, ממוקד וחכם והצלחנו להביא למותגים שאנחנו מלווים גדילה של פי 2-4 במחזורי המכירות תוך ארבעה חודשים!

חוזרים לכולם תוך 48 שעות

לאילו מותגים התהליך מתאים?

אם אתם מותג איקומרס בתחום הלייפסטייל שעושה מחזורים של 100K ש”ח ומעלה בחודש, ואתם מעוניינים בתהליך של ארבעה-חמישה חודשים להגדיל משמעותית את המחזורים שלכם בצורה חכמה ורווחית, אנחנו יכולים לעזור.

"קלאבה שינו לנו את כל פני העסק. כבר תוך חודשיים ראינו קפיצה משמעותית באחוזי ההמרה ובמחזורי המכירות, ושלושה חודשים אחר כך כבר הגענו להכפלה וחצינו את רף החצי מליון ש"ח בחודש"
אלי ש.
סמנכ"ל שיווק
חוזרים לכולם תוך 48 שעות

השיטה שלנו

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

שאלות ששואלים הרבה:

איך התהליך עובד?

לפני תחילת התהליך אתם מקבלים מסמך מסודר שמפרט בדיוק את הפעולות שלנו לארבעת החודשים הקרובים ואת הפלטפורמות שאנחנו הולכים לגעת בהן. המשימה היא שתוך ארבעה-חמישה חודשים כל הנכסים של המותג יישרו קו לפי האסטרטגיה שנבחר.

את התהליך אנחנו מתחילים בפגישת אפיון שפה, לאחר מכן מספר שבועות שבהם אנחנו עושים מחקר קהל יעד (שאלונים, ראיונות וניתוח קהילות), מחקר נישה ומחקר מתחרים.

מכל המחקרים האלו אנחנו יוצאים עם המון מסקנות, ולאחר מכן אנחנו עושים עוד פגישה שבה אנחנו מגבשים אסטרטגיה ומקבלים החלטות לגבי השפה ודרך התקשורת של המותג.

לאחר מכן אנחנו מתחילים בשלושה-ארבעה חודשים שבהם בכל פעם אנחנו “תוקפים” נכס אחר: 

  1. האתר – כדי לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את הסל הממוצע.
  2. ימי צילומים – גם עבור צילומי סטילס (במידת הצורך) וגם עבור סרטוני וידאו בסגנון UGC.
  3. קמפיינים ממומנים – כדי לשפר את הCPM, CTR וכמובן – ה-ROAS.
  4. אוטומציות אימייל מרקטינג – עבור רימרקטינג אוטומטי, זול ומשתלם (תשאלו אותנו כמה כסף אנחנו עושים ללקוחות שלנו מאימייל מרקטינג ;)).

לאחר התהליך הראשוני, שאצל רוב המותגים מגיעים במהלכו להכפלה-שילוש של המחזורים, אנחנו עוברים לעבודת שגרה שבה מנהלים קהילת ווטסאפ/פייסבוק עבור המותג, סושיאל אורגני, ניוזלטרים ואסמסים, והכי חשוב – ממשיכים כל הזמן לייצר עוד תוכן לקמפיינים (זה הסוד לרווחיות גדולה), עוד אוטומציות אימייל מרקטינג (השמיים הם הגבול) ושיפור מתמיד לאתר.

לכמה אחוזי המרה יהיה אפשר להגיע?

שיפור יחס המרה הוא ה-מומחיות שלנו. בכוונה אנחנו נמנעים מהביטוי CRO, כי הוא בעיקר מתייחס בתעשייה לשיפור יחס המרה על ידי יצירת תחושת דחיפות, מבצעים, ומעקב אחרי סרטוני משתמשים.

 

אצלנו תהליך שיפור יחס ההמרה שונה בתכלית, והוא מבוסס ראשית כל על אסטרטגיה שיווקית למותג.

 

כיוון שהתהליך אצלנו מאוד מעמיק, אנחנו ממש גאים להגיד שרוב המותגים אצלנו מגיעים ל-2%-3% המרה ומעלה בסופו של דבר (ובמותגים קטנים יותר יש לנו גם תיעודים ל-4 ו-5 אחוזי המרה).

אתם עובדים גם עם מותגים בינלאומיים?

כמובן.

יש לנו לקוחות עם מותגים בינלאומיים, ואפילו אחד המותגים שלנו הוא בינלאומי. אנחנו מאוד מאמינים בפנייה לזירה הזו, במיוחד במותגים נישתיים (שצריכים לפנות לכמות הרבה יותר גדולה של אנשים).

בנוסף לזה שהאנגלית שלנו מצוינת, יש לנו בצוות גם עורך לשוני דובר אנגלית שפת אם, שאחראי לוודא את הניואנסים הקטנים בכל שלב.

באילו נישות יש לכם ניסיון?

יש לנו ניסיון בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, עיצוב הבית, לימודים מקצועיים ועוד.

יש לנו גם נסיון בעבודה עם מותגים בעלי תו מחיר גבוה (מעל 1000  ש”ח לפריט).

מה טווחי המחירים של הריטיינר שלכם?

עלות הריטיינר שלנו משתנה בהתאם לצרכים של המותג ולהיקף הפעילות.

אנחנו עובדים רק עם מותגים שעושים 100K ש”ח בחודש ומעלה, כיוון שעלויות הריטיינר שלנו דורשות בסיס כלכלי מסוים.

ומשהו חשוב: בהיותנו צוות חובב אתגרים, עם הרבה מותגים אנחנו עובדים בצורה היברידית (ריטיינר קטן ואחוזים לפי הצלחה) ואנחנו מאוד אוהבים את זה. לא עם כל המותגים אנחנו עושים את זה, אבל במקומות שאנחנו רואים פוטנציאל גדול ויש לנו כימיה טובה עם המותג – זו לחלוטין אפשרות.

אם האתר שלנו בנוי על וויקס - אנחנו מתאימים לכם?

באופן כללי אנחנו פחות אוהבים לקחת פרויקטים של מותגים שהאתר שלהם נמצא בוויקס, כיוון שהפלטפורמה נמצאת מאחור בכל מה שנוגע לאיקומרס (וכמות המתכנתים שיודעים לעבוד עם וויקס קטנה מאוד). לכן היכולת שלנו לעשות שיפור ביחס ההמרה באתר – מוגבלת.

 

עם זאת, למדנו בחיינו להימנע מלהגיד “לא” גורף, אז אם אתם חושבים שיכולה להיות לנו התאמה בכל זאת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הטופס שבתחתית העמוד.

לאילו מותגים התהליך מתאים?

התהליך מתאים למותגים שעושים 100K ש”ח ומעלה בחודש, שרוצים להביא לקפיצה במחזורים שלהם תוך מספר חודשים.

איך אתם משתלבים בעבודה עם מנהל/ת הדיגיטל או האיקומרס?

בחלק מהמותגים אנחנו נכנסים כשאין “כיסא” מאויש כבר בתפקיד, אבל כשכן יש גורם כזה במותג, זה תמיד הרבה יותר טוב.

 

מנהל/ת השיווק או האיקומרס מכיר תמיד הכי טוב את הספקים ואת ההתנהלות מול הצוות. הם יודעים מה גבולות הגזרה של המותג ויודעים להכווין אותנו הכי טוב.

 

אז בקיצור – the more the merrier.

חובבי מילים?

גם אנחנו!

איך בונים מותג אופנה מצליח ב-2024? במאמר הזה אני סוקרת שלוש אסטרטגיות שיווקיות עולמות האופנה. בין אם אתם רק מתחילים או שכבר מוכרים בהצלחה - המאמר הזה ייתן לכם הבנה מעמיקה למה אנשים קונים ממכם וכיצד לקחת את המותג שלכם לשלב הבא
קורסים דיגיטליים הם הלהיט של השנים האחרונות. עם זאת, בעקבות העלייה החדה בהיצע של הקורסים הדיגיטליים, ה"לקוחות" הפכו להרבה יותר קשים להשגה. מחקרים בתחום הלמידה מרחוק גילו כי 75% מבין אלו שרוכשים קורס דיגיטלי מסוים, לא מסיימים אותו. מחקר שנעשה ב-2019 גילה כי יש אלמנט אחד שעוזר להגדיל את המכירות של הקורסים הדיגיטליים ב-40% וגורם לסיכוי שאנשים יסיימו את הקורס לעלות בכ-50%.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון