fbpx
לוגו דורית סינגר

כל התוכן. במקום אחד:

הקטגוריות הפופולריות:

השחקן הכי גדול לבגדי יוגה בעולם הוא Alo-Yoga. תקציבי ענק, דומיננטניות בשוק, עבודה מטורפת עם משפיענים והרבה ותק. אז איך מתחרים במותג כזה?
איך מותג מצליח להשפיע בתחום הקיימות, המלחמה בגזענות והתמיכה המגדרית, וגם, תוך פחות משנה, גם להגיע למחזורים של עשרות אלפי דולרים בכל חודש.
איך בונים מותג שמוכר בשמים שאף אחד לא מכיר? איך בונים סיפור מדהים וייחודי שמצליח למכור בשמים בלי לתת לאנשים להריח אותם?
מותג אירופאי שמגלגל בכל חודש מחזורים של מאות אלפי דולרים רק מאתר האיקומרס. וכן, המותג מוכר פיג'מות ב-200 דולר. בואו לקרוא איך הוא עשה זאת.
מותג שמגלגל מחזורים של מליונים עם מחירים שגבוהים פי 5 מהממוצע בשוק. הכל על איך הם עושים את זה וטקטיקות ליישום באתר שלכם.
הרבה מותגים עושים טעויות כשהאתר שלהם לא פונה נכון לדור ה-Z. התוצאה היא לרוב שריפת תקציבי ענק לפרסום ומעט מדי מכירות. אז איך עושים את זה נכון?
מהם סוגי הצילומים שמעלים את ההסתברות של הצרכן לבצע רכישה, ואילו משפיעים פחות או אפילו פוגעים? הכל על צילומים באתרי איקומרס.
פעולות ה-Dark UX לעתים עוזרות למכירה המיידית, אבל פוגעות במערכת היחסים ארוכת הטווח, בתחושת האמינות, הערך והאיכפתיות שיש בין עסק ללקוחות שלו.
יש איזשהו היזון חוזר בין הרגש הנוכחי של המשתמשים ובין המסרים באתר, ואחד משפיע על השני. המצב העדין הזה הוא האומנות של בניית אתרי איקומרס.
המון עסקים ניסו להיכנס לעולם קופסאות ההפתעה, אבל רק מעטים הצליחו לפצח אותו. KiwiCo הצליחה בגדול. גלו מה גרם לה להצליח למכור ב-10M$ בכל חודש.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שבנייה נכונה של אתר היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט יזמי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון