fbpx

איך משווקים להורים צעירים?

סדנת ניתוח קהל יעד ושיווק, לעסקים שקהל היעד שלהם הוא הורים לתינוקות ופעוטות (0-3)

בכמה מילים:

סדנה שהיא השילוב המושלם בין תיאוריה ובין פרקטיקה. 3.5 שעות של צלילה למים העמוקים של ניתוח קהלי יעד, ביחד עם דרכים מעשיות ליישום.

בקצת יותר מילים:

בסדנה נצלול לעומק לצרכים הפסיכולוגיים, הסוציולוגיים, לתרבות ההורית בישראל ולשינויים שקרו בעקבות הקורונה, ונעזור לכם לבנות מתוכם תוכנית אסטרטגית שיווקית שמדויקת לעסק שלכם, תוך כדי קבלת פידבקים ודיונים. במהלך הסדנה כל משתתף יבנה דף נחיתה או דף מוצר, וזה כדי להפוך את הסדנא להכי פרקטית שיש.

אני עושה מחקר עצום מאחורי הקלעים (מעל ל-15 שעות מחקר) ומביאה לכם את כל המסקנות לגבי קהל היעד שלכם - הורים לילדים בגילאי 0-3 בישראל.

7.3.22

10:30-14:00
(יש הקלטה, לא לדאוג)

סדנה דיגיטלית

(כלומר זום, אבל בלייב)

526 ש"ח (כולל מע"מ)

ניתן לחלק ל-3 תשלומים.

החל מה-28.2.22 המחיר יעלה ל-586 ש”ח (כולל מע”מ).

נרשמו לסדנה:
7/20

עם מה תצאו מהסדנה?

תקבלו תובנות לגבי קהל היעד שלכם

תתחילו להבין את הקהל שלכם, אבל באמת. תדעו להגיד מה המניעים של הקהל שלכם, איך הם מושפעים מהסביבה שלהם ומהתרבות שלהם, ובסופו של דבר, מה יעזור להם לקבל את ההחלטה לקנות מכם.

תבנו מסרים מדויקים שיעלו לכם את אחוזי ההמרה

תדעו בדיוק, בלי לנחש, מה לכתוב ואיך לכתוב את המסרים שלכם לקהל היעד, בצורה שגם תגדיל את אחוזי ההמרה שלכם באתר וגם תוריד את עלויות הפרסום.

תבנו דף נחיתה או דף מוצר

תצאו עם רעיונות למוצרים חדשים מדויקים, תבינו כיצד הלקוחות שלכם ירצו לקבל אותם ובאילו מסרים להשתמש, ואת כל אלה תהפכו לדף נחיתה או לדף מוצר, תוך כדי קבלת פידבקים לגביו.

כדאי לדעת: דפי נחיתה ודפי מוצר שכתובים בהם המסרים הנכונים ועונים על הצרכים של קהל היעד ממירים פי 5 בהשוואה לדפים שלא עושים זאת.

למי הסדנה מתאימה?

יזמי איקומרס ועסקים שמוכרים מוצרים להורים

בגדי ילדים
צעצועים לתינוקות ולפעוטות
בגדי הנקה
גאדג'טים להורים
מוצרי נקיון לבית
משחקי התפתחות לתינוקות ולפעוטות
ספרי ילדים

עסקים שנותנים שירותים להורים צעירים

ייעוץ שינה
ייעוץ הנקה
סדנאות לאמהות בחופשת לידה
טיפול רגשי
דוגיסיטרים
שירותי נקיון לבית

ותכל'ס, השמיים הם הגבול, כל עוד אתם מגדירים את קהל היעד שלכם כהורים לילדים בגילאי 0-3, הסדנה הזו תעזור לכם.

שאלות שנענה עליהן בסדנה:

איך נראית ההורות של דור ה-Y?

נלמד להתאים את המסרים שלנו לבני דור ה-Y, על ידי הבנה של ההבדלים ביניהם ובין הדורות האחרים.

מה השיקולים של הורים בבחירת מוצרים לילדים?

ננתח את המותגים שהורים שונים מעדיפים לקנות, ונלמד להכניס את השיקולים האלה לשיווק שלכם.

איך הקורונה השפיעה על הרגלי הצריכה של הורים?

נבין איך תקופה של חוסר ודאות וחרדה משפיעה על הרגלי רכישה, ונלמד לענות על הצרכים החדשים בשיווק שלכם.

איך סגנון ההורות משפיע על הרגלי הרכישה?

נבין את סגנון ההורות של קהל היעד שלכם ונבנה מסרים שעונים על הצרכים הספציפיים האלו.

מה ההבדל בין רכישה עצמית ובין רכישה כמתנה?

נלמד על קבלת מתנות לפי עקרונות מתוך הפסיכולוגיה הקוגניטיבית, ונכניס את העקרונות האלה לשיווק שלכם.

אילו הבדלים תרבותיים משפיעים על הרגלי הרכישה של הורים?

נחקור על תרבויות הוריות שונות בתוך ישראל, ונדייק את השיווק שלכם לפי התרבות הספציפית שאתם פונים אליה.

אני תורמת 5% מהרווחים של הסדנה לעמותת "חיבוק ראשון".

נרשמו לסדנה:
7/20

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר. בונה אסטרטגיות שיווקיות למותגים ומנהלת פרויקטים של בניית אתרי איקומרס. הרבה מילים גדולות שבסוף אומרות שאני קצת פרפקציוניסטית, הרבה חוקרת, מאמינה שכל מותג מצליח מתחיל מלהבין באמת את הקהל שלו, ואני מתעלת את כל זה כדי לעזור לעסקים ולחברות להגדיל את אחוזי ההמרה שלהם ובסוף את הרווחים.

רוצים להתלבט על הסדנה ביחד?

חוזרת לכולם תוך 48 שעות.

שאלות נפוצות על הסדנה

האם תהיה הקלטה?

אכן כן.

האם מתוכנן תאריך נוסף לסדנה?

כרגע לא, אבל כן אפשר לדבר איתי על להעביר את הסדנה הזו בארגון שלכם לצוותי השיווק והמכירות.

עד כמה הסדנה תהיה פרקטית אלי?

אם אנחנו כבר מכירים אז אתם יודעים שפרקטיות זה אחד הדברים הכי חשובים לי בידע שאני נותנת. כן, אני מתה על תיאוריה, אבל הדבר שאני באמת הכי אוהבת זה כלים ליישום ברמה של מהיום-למחר.

 

אז כן, הכי פרקטית שיש.

בסדנה יהיו גם מתחרים שלי?

אני ממש מקווה בשבילכם שיהיו! מפגש עם קולגות זאת הזדמנות מדהימה ללמוד אחד מהשני, ויותר מכך, להבין ולדייק היטב מה הבידול שלכם.

בסדנה ניגע בצורה כל כך עמוקה בקהל היעד, שאתם תבינו שגם בתוך קהל היעד של הורים לילדים בגילאי 0-3 יש אינספור תתי קבוצות, מגוון תרבותי וצרכים פסיכולוגיים שונים לחלוטין. 

אחרי הסדנה, כשתצליחו לדייק את הבידול שלכם ואת הצרכים הספציפיים של קהל היעד שלכם, אתם כנראה תבינו שאין לכם ממש מתחרים, אלא רק קולגות.

אם הקהל שלי הוא הורים לילדים בגילאי 0-3, אבל לא ישראלים?

בסדנה הזו אני אדבר גם על נושאים הוריים שנכונים בכללי לתרבות המערבית, אבל גם על נושאים ספציפיים שקשורים לתרבות הישראלית. 

גם אם אתם פונים לקהל בינלאומי (שזה מדהים, אני תמיד בעד!), תוכלו להפיק המון מהסדנה הזו וזו תהיה התחלה ממש טובה לפיצוח של הקהל הבינלאומי.

בנוסף, אחרי ההרשמה אני אשלח לכם שאלון למילוי, וזה יעזור לי לגעת באופן ספציפי בנושאים שחשובים לכם.

אם הקהל שלי הוא הורים לילדים יותר מבוגרים?

כמו שאנחנו יודעים, הצרכים של הורים משתנים ככל שהילדים גדלים, ולכן באופן כללי הייתי אומרת שהתשובה היא לא. 

אבל (תמיד יש אבל), אתם מכירים את עצמכם הכי טוב, ואם אתם אנשים שיודעים לקחת את החומר ולעשות ממנו אדפטציות אליכם, יכול להיות שזה יתאים. אני ממליצה שאם זה המקרה, תשאירו לי את הפרטים בטופס יצירת קשר, ונשוחח על כך.

מה תנאי התשלום?

רכישה מאובטחת באשראי, עד שלושה תשלומים.

האם אפשר לבטל את ההרשמה?

אני לא מאמינה בחתונות קתוליות. אם מכל סיבה שהיא תרצו לבטל את ההרשמה, עד 72 שעות לפני הסדנה תוכלו לבטל ולקבל החזר מלא.

להכיר דרך המילים שלי

הרבה אנשים פנו אלי בחודשים האחרונים עם שאלות לגבי השיווק האורגני שלי, והחלטתי להקדיש זמן השבוע כדי לספר תשע תובנות משנה של שיווק אורגני.