fbpx
לוגו דורית סינגר

כל התוכן. במקום אחד:

הקטגוריות הפופולריות:

מה זה בדיוק ליד מגנט, איך הוא גורם לקהל שלנו להרגיש, האם הוא באמת עובד, והכי חשוב - מה החלופות אליו ואיך עושים את זה נכון?
חמש הדרכים שבה אני כותבת קופי למותגי איקומרס, שעונה על צרכים ולא דורך על כאבים, ובעזרתו אני מביאה למותגים שלי לקוחות נאמנים, חוזרים וממליצים.
מודיבודי הוא מותג אוסטרלי שהתחיל להיות משווק בישראל ב-2018. המותג גדל משמעותית ב-4 השנים האחרונות ובמאמר הזה חקרתי את הסיבות שלו להצלחה.
אחד המותגים שהקדיש את עצמו לנושא הממוריאל הוא Hooten Young. המותג מוכר וויסקי וסיגרים והמסרים השיווקיים שלו מדברים על הרמת כוסית לצורך הנצחה.
הרבה אנשים פנו אלי בחודשים האחרונים עם שאלות לגבי השיווק האורגני שלי, והחלטתי להקדיש זמן השבוע כדי לספר תשע תובנות משנה של שיווק אורגני.
הנישה החלומית - ביקוש הולך וגדל ומעט תחרות. דרך המחקר אפשר להבין המון על צרכים של הורים לתינוקות ולפעוטות וליישם על כל עסק שזהו קהל היעד שלו.
הקהל של Lions not Sheep הוא קהל רפובליקני אמריקאי ובניתוח הזה אראה לכם כיצד המותג פונה לקהל הזה בצורה לא פחות ממושלמת לטעמי.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שבנייה נכונה של אתר היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט יזמי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון