fbpx

איך משתמשים באינפוגרפיקה כדי להגדיל מכירות באתר?

דורית סינגר

03/06/2021
367 מילים שהן 2 דקות קריאה
קטגוריות: בניית אתרים, עיצוב
מחקרים מראים שאחד מהמקומות באתר בהם אנשים הראו הכי הרבה חוסר נוחות הוא כאשר הם הגיעו לחלקים שמדברים על המחירים, וככל שהמחיר היה יותר גבוה, כך התסמינים של חוסר הנוחות עלו. כמו כן, מחקרים אחרים בתחום גילו שאווירה נינוחה היא אווירה שמקדמת מכירות, ואווירה של דחק או לחץ היא אווירה שמקטינה מכירות באופן משמעותי.
 
מצד אחד כתיבת תמחור היא חלק קריטי באתרי אינטרנט (ועם החשיבות העולה של תחום חווית המשתמש, מקובל בכל תחום לכתוב מחירים כבר באתר), אבל מצד שני, אנחנו רוצים לשמור על הקהל שלנו באווירה נינוחה וטובה.
 
אם כן, איך מתמודדים עם הדיסוננס הזה?
 
אחד מהפתרונות שניתן להציע הוא שימוש בהומור (ובהמשך הפוסט אסביר דרך אחת שבה ניתן ליישם זאת בשטח). להומור יש השלכות יוצאות דופן על הגוף שלנו ועל הנפש. אחת מהתפקידים של השימוש בהומור הוא השריית אווירה נינוחה ושחרור לחצים.
 
עם זאת, בהתאם לאפיון השפה של המותג שלכם, לא תמיד השימוש בהומור מתאים, ולפעמים גם המינון הקטן ביותר ירגיש לקהל לא אותנטי ויעשה דווקא את הפעולה ההפוכה מכך. אבל, החדשות הטובות הן, שבהרבה התחומים, במיוחד כאשר מדובר על עסקים קטנים, מעט הומור בדרך כלל כן יכול להתאים, כל עוד זה יעשה בטוב טעם בהתאם לשפת המותג.
 
כתבתי כבר לפני מספר שבועות פוסט על אינפוגרפיקה, ואני רוצה לציין אותה שוב בהקשר הזה של השילוב בין כתיבת מחירים ובין הומור. אינפוגרפיקה יכולה להיות החוט המקשר בין שני התחומים האלה, ולהיעשות בצורה מרומזת, כך שתעלה חיוך קטן על פניו של המשתמש, ותיצור את האפקט הרצוי. כלומר, לצד המחיר, במקום לכתוב את המובן מאליו “מחיר”, ניתן להוסיף סמל מתאים שמעלה חיוך.
 
הערה חשובה – use it wisely:
 
1. חשבו על אפיון השפה שלכם – לא תמיד זה מתאים.
 
2. כשהסמלים הללו מופיעים יותר מדי פעמים זה כבר מאבד את הרעיון והופך לנדוש, ולכן באתרי חנות של 10 מוצרים ומעלה אני לא ממליצה להשתמש בסמלים בהקשר של המחיר.
 
3. האייקונים צריכים לדבר את השפה העיצובית שלכם. שימו לב לסגנון הקו, הצבעים, העובי וכו’.
 
הכנתי קובץ עם רעיונות לסמלים שמציינים את המחיר, ודירגתי אותם לפי רמות מ”מעלה חצי חיוך” ועד ל”שולח צילום מסך לחבר”.

קביעת פגישת ייעוץ לשיפור יחס המרה

60 דקות שבהן אנחנו עוברים על האתר שלכם ואתם מבינים בדיוק מה צריך לעשות בו כדי לשפר את אחוזי ההמרה שלו.

מסקר שעשיתי בקרב כל מי שעשה אצלי פגישות ייעוץ בעבר, בממוצע בעקבות הפגישה והיישום של ההמלצות אחוזי ההמרה באתר עולים ב-0.3%-1%!

הוובינר הקרוב:

השיטה להגדלת אחוזי המרה שתגרום לך להכפיל את המכירות באתר

17.03.24

12:30 - 11:00

דרך הזום

בחינם

קביעת פגישת ייעוץ לשיפור יחס המרה

60 דקות שבהן אנחנו עוברים על האתר שלכם ואתם מבינים בדיוק מה צריך לעשות בו כדי לשפר את אחוזי ההמרה שלו.

מסקר שעשיתי בקרב כל מי שעשה אצלי פגישות ייעוץ בעבר, בממוצע בעקבות הפגישה והיישום של ההמלצות אחוזי ההמרה באתר עולים ב-0.3%-1%!

הוובינר הקרוב:

השיטה להגדלת אחוזי המרה שתגרום לך להכפיל את המכירות באתר

17.03.24

12:30 - 11:00

דרך הזום

בחינם

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

בעוד השנה האחרונה הייתה שנה של ירידה עבור המוני עסקים, יש דווקא עסקים שעבורם התקופה הזו הייתה דווקא תקופה של נסיקה. בואו לגלות בפוסט הזה כמה דוגמאות לעסקים כאלה ותבינו מה הדברים שגרם להם להצליח, בתקופה שבה אחרים קרסו.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון