על פניו, זה נשמע הגיוני: עבדנו קשה על הבאת לקוח חדש, וכעת אנחנו רוצים לגרום ללקוח הזה לקנות מאיתנו שוב. לכן נשלח לו גם גלויה עם קוד קופון. נשמע הגיוני? אכן כן. אבל בתוך ההיגיון הזה יש לא מעט בעייתיות. בפוסט כתבתי שלוש סיבות לכך.
אני כותבת פעם בשבוע מיילים בנושאי שיווק, בניית אתרים, סטוריטלינג וחווית משתמש.
עם פרסום, אבל לנצח בלי ספאם.
ניהול פרויקט, אפיון וקופירייטינג: דורית סינגר.
עיצוב גרפי: נועה כהן צמח.
בניית אתרים: עופרי רונן.
שיפורי מהירות ורספונסיביות: גל הדס.
צילום: אלינה פסיקוב.
השראה נצחית: ארבלי.
אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שבנייה נכונה של אתר היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט יזמי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.
תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון