fbpx

איך עונים על חששות של לקוחות באתר שלכם?

דורית סינגר
29/04/2021
270 מילים שהן < 1 דקות קריאה
קטגוריות: בניית אתרים, חווית משתמש, עיצוב
איך עונים על חששות של לקוחות באתר שלכם ובכך עוזרים להם לבצע את הפעולה שאתם רוצים שהם יעשו?
 
מחשבה נפוצה של בעלי עסקים היא שלא כדאי “להכניס דברים לראש” של הלקוחות, ולכן הם נמנעים ממענה על חששות של הלקוחות. כלומר, הם חושבים שבמידה והם ידברו על דברים שעשויים לעלות אצל לקוחות מסוימים, זה ישתול חששות גם אצל לקוחות שהמחשבות האלו לא היו קיימות אצלם. עם זאת, מחקרים בתחום חווית המשתמש מוכיחים כי מענה על חששות באתר האינטרנט מגביר באחוזים גבוהים את הסיכוי שאדם יעשה את הפעולה שאתם רוצים שהוא יעשה (בין אם זה רכישה מהאתר, השארת פרטים, הרשמה לרשימת תפוצה ועוד).
 
 
שמתי לב שהקושי אצל הרבה עסקים שאני עובדת איתם הוא לעתים להיכנס לנעליים של הלקוחות שלהם ולהבין באמת ממה הם חוששים.
 
אז איך יודעים ממה הלקוחות שלכם חוששים?
 
1. הקשיבו ללקוחות שלכם – בכל עסק יש את אלו שיעדיפו ליצור איתכם קשר ישירות. לדוגמא, אם אתם מוכרים משהו באינטרנט, בטוח כבר נתקלתם בלקוחות שמעדיפים לשוחח איתכם אישית, ואם אתם נותני שירות, תמיד יש לקוחות שיעדיפו פשוט להתקשר במקום להשאיר פרטים. השיחות הללו עם הלקוחות הן יקרות מפז, כי בעזרתן ניתן להבין מה המחסום של אותו לקוח. קחו בחשבון שעל כל לקוח חושש, שעשה את הצעד והתקשר אליכם, יש עוד שלושה שחששו, אבל בחרו פשוט לצאת מהאתר.
 
2. שימו את עצמכם במקום של הלקוחות שלכם – חשבו על המוצרים שלכם, על מה שאתם עושים, ועל הדרך שבה אתם מציגים את הדברים באתר. גם ככה ניתן לחשוב על המון מחסומים שעשויים להיות.
 
3. עין חיצונית – מישהו רענן שמתמחה בחווית משתמש, ונמצא מחוץ לעסק שלכם, יכול מאוד לעזור בזיהוי החששות האפשריים.
 
הכנתי עבור כל מי שירצה טבלה עם רשימה של חששות והדרך שבה ניתן לענות עליהם באתר.

אם התעניינתם בנושא הזה, תוכלו לקרוא גם:

שנת 2020 היא שנה שטרפה את כל הקלפים בהקשר של צרכנות, עסקים וקניות. הנתונים אודות מכירות האונליין ב-2020 מראים שכמות הרכישות אונליין שהייתה מתחילת שנת 2020 שוות ערך לכמות הרכישות שהייתה בשבע השנים שלפני כן. בואו להבין מהן אבני הבניין בבנייה של חנות אונליין טובה ב-2020.
אחד המותגים שהקדיש את עצמו לנושא הממוריאל הוא Hooten Young. המותג מוכר וויסקי וסיגרים והמסרים השיווקיים שלו מדברים על הרמת כוסית לצורך הנצחה.
בעוד השנה האחרונה הייתה שנה של ירידה עבור המוני עסקים, יש דווקא עסקים שעבורם התקופה הזו הייתה דווקא תקופה של נסיקה. בואו לגלות בפוסט הזה כמה דוגמאות לעסקים כאלה ותבינו מה הדברים שגרם להם להצליח, בתקופה שבה אחרים קרסו.

עסק איקומרס שמקדם דברים טובים בעולם?
צרו איתי קשר ונראה איך אני יכולה לעזור:

חוזרת לכולם תוך 48 שעות.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שבנייה נכונה של אתר היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט יזמי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון