fbpx

איך משתמשים באינפוגרפיקה כדי להגדיל מכירות באתר?

דורית סינגר
03/06/2021
367 מילים שהן 2 דקות קריאה
קטגוריות: בניית אתרים, עיצוב
מחקרים מראים שאחד מהמקומות באתר בהם אנשים הראו הכי הרבה חוסר נוחות הוא כאשר הם הגיעו לחלקים שמדברים על המחירים, וככל שהמחיר היה יותר גבוה, כך התסמינים של חוסר הנוחות עלו. כמו כן, מחקרים אחרים בתחום גילו שאווירה נינוחה היא אווירה שמקדמת מכירות, ואווירה של דחק או לחץ היא אווירה שמקטינה מכירות באופן משמעותי.
 
מצד אחד כתיבת תמחור היא חלק קריטי באתרי אינטרנט (ועם החשיבות העולה של תחום חווית המשתמש, מקובל בכל תחום לכתוב מחירים כבר באתר), אבל מצד שני, אנחנו רוצים לשמור על הקהל שלנו באווירה נינוחה וטובה.
 
אם כן, איך מתמודדים עם הדיסוננס הזה?
 
אחד מהפתרונות שניתן להציע הוא שימוש בהומור (ובהמשך הפוסט אסביר דרך אחת שבה ניתן ליישם זאת בשטח). להומור יש השלכות יוצאות דופן על הגוף שלנו ועל הנפש. אחת מהתפקידים של השימוש בהומור הוא השריית אווירה נינוחה ושחרור לחצים.
 
עם זאת, בהתאם לאפיון השפה של המותג שלכם, לא תמיד השימוש בהומור מתאים, ולפעמים גם המינון הקטן ביותר ירגיש לקהל לא אותנטי ויעשה דווקא את הפעולה ההפוכה מכך. אבל, החדשות הטובות הן, שבהרבה התחומים, במיוחד כאשר מדובר על עסקים קטנים, מעט הומור בדרך כלל כן יכול להתאים, כל עוד זה יעשה בטוב טעם בהתאם לשפת המותג.
 
כתבתי כבר לפני מספר שבועות פוסט על אינפוגרפיקה, ואני רוצה לציין אותה שוב בהקשר הזה של השילוב בין כתיבת מחירים ובין הומור. אינפוגרפיקה יכולה להיות החוט המקשר בין שני התחומים האלה, ולהיעשות בצורה מרומזת, כך שתעלה חיוך קטן על פניו של המשתמש, ותיצור את האפקט הרצוי. כלומר, לצד המחיר, במקום לכתוב את המובן מאליו “מחיר”, ניתן להוסיף סמל מתאים שמעלה חיוך.
 
הערה חשובה – use it wisely:
 
1. חשבו על אפיון השפה שלכם – לא תמיד זה מתאים.
 
2. כשהסמלים הללו מופיעים יותר מדי פעמים זה כבר מאבד את הרעיון והופך לנדוש, ולכן באתרי חנות של 10 מוצרים ומעלה אני לא ממליצה להשתמש בסמלים בהקשר של המחיר.
 
3. האייקונים צריכים לדבר את השפה העיצובית שלכם. שימו לב לסגנון הקו, הצבעים, העובי וכו’.
 
הכנתי קובץ עם רעיונות לסמלים שמציינים את המחיר, ודירגתי אותם לפי רמות מ”מעלה חצי חיוך” ועד ל”שולח צילום מסך לחבר”.

אם התעניינתם בנושא הזה, תוכלו לקרוא גם:

כשמבינים את המאפיינים המשותפים של הדור, כשמדייקים את הפנייה וכשמבינים את המניעים העמוקים ביותר של הדור שאתם פונים אליו, אתם מצליחים להפוך את אתר האיקומרס שלכם לאתר שממיר יותר.
כשבעלי שירות מבטיחים הבטחות, עולות מספר סוגיות אתיות, וחשוב לשים עליהם את הדעת. האם זה מוסרי להבטיח הבטחות שכאלה? איך נותנים הבטחות בצורה כנה ואמיתית? והכי חשוב, איך תדעו בעצמכם לשאול את השאלות הנכונות בכדי לדעת אם נותן השירות שלפניכם הוא כנה ואמיתי.

עסק איקומרס שמקדם דברים טובים בעולם?
צרו איתי קשר ונראה איך אני יכולה לעזור:

חוזרת לכולם תוך 48 שעות.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שבנייה נכונה של אתר היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט יזמי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון