fbpx

איך יודעים כיצד לבחור צבעים לאתר ולרשתות החברתיות בצורה נכונה?

דורית סינגר
11/03/2021
313 מילים שהן 2 דקות קריאה
קטגוריות: בניית אתרים, סטוריטלינג, עיצוב
טרנדיות בפלטות צבעים – איך יודעים כיצד לבחור צבעים לאתר ולרשתות החברתיות בצורה נכונה?
בעבר כתבתי פוסט ארוך על תורת הצבעים ועל הדרך שבה אפשר לבחור צבעים שמסתדרים יחד ונראים נעים לעין הצופה. אבל ישנו היבט נוסף לצבעים: טרנדיות.
 
פלטות צבעים הן גם עניין אופנתי. דוגמא לכך הם מותגי בוטיק שמייצרים קולקציות בגדים בגוונים מסוימים וכמו המונולוג המפורסם שכולנו זוכרים מ”השטן לובשת פראדה”, בסוף הם מגיעים לחנויות הבגדים המקומיות וכולם לובשים את אותם הבגדים (מישהו זוכר את החורף לפני שלוש שנים שכולם לבשו בגדים בצבעי חרדל וכחול?).
 
אבל למה זה טוב ללכת על פלטות צבעים אופנתיות?
 
1. נותן תחושה שאתם “בעניינים” ושאתם מותג שמעודכן. יותר קל להבין את זה אם משווים את זה לבגדים: ההבדל שבין לבוא לפגישה עסקית עם חליפה שהייתה אופנתית לפני 10 שנים והיום אף אחד לא לובש כאלו, ובין ללבוש חליפה שנקנתה לאחרונה והיא מעודכנת לפני האופנה של השנה. כן, וינטג’ זה מגניב, אבל לא כשמדובר על פגישה עסקית.
 
2. נותן ללקוח תחושה מוכרת – כשהלקוח מרגיש שהעסק שלכם משדר לו משהו מוכר, הוא אוטומטית סומך יותר על העסק ויותר קל לו לבצע רכישה או להשאיר פרטים. בתור דוגמא, עד היום, הצבעים הנפוצים ביותר לפיצריות בישראל הם אדום, לבן וירוק. הסיבה היא שזה באמת עוזר למכירה. כשאני רואה פיצריה עם שלט בצבעים האלה, אני מרגישה בנוח להיכנס לשם. זה לא אומר ששימוש בצבעים אחרים יפגע במכירה, אבל זה בהחלט עוזר כשהצבעים נראים ללקוח מוכרים.
 
3. חוכמת ההמון – בדרך כלל יש סיבה לכך שפלטת צבעים הופכת לאופנתית מאוד. כשמדובר על צבעים ניתן ליצור אינספור פלטות של צבעים שמסתדרים יחד. אבל מציאה של פלטת צבעים שהולכת מדהים ביחד, שמשדרת רגשות מסוימים, שהיא גם מאוד נוחה לקריאה ולצפייה לאורך זמן, אבל מצד שני לא משעממת – זו כבר אומנות. במקרה הזה, חוכמת ההמון יודעת לעשות את שלה וכדאי להיעזר בה.
 
ריכזתי עבורכם את פלטות הצבעים הטרנדיות ביותר בשלושת החודשים האחרונים (על פי Coolors). מתחת לכל פלטה כתוב את קודי הHEX שלה, לשימוש קל ופשוט.
 
להורדה לחצו על הכפתור מטה.

אם התעניינתם בנושא הזה, תוכלו לקרוא גם:

התחרות בשוק ממש גדולה, וכדי שיהיה לך אתר שממש מצליח למכור, צריך לבנות את האתר בצורה טובה, ידידותית למשתמש ואסתטית. בואו להבין איך עושים זאת.
הנישה החלומית - ביקוש הולך וגדל ומעט תחרות. דרך המחקר אפשר להבין המון על צרכים של הורים לתינוקות ולפעוטות וליישם על כל עסק שזהו קהל היעד שלו.

עסק איקומרס שמקדם דברים טובים בעולם?
צרו איתי קשר ונראה איך אני יכולה לעזור:

חוזרת לכולם תוך 48 שעות.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שבנייה נכונה של אתר היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט יזמי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון